Astăzi povesteam pe Facebook cum cei de la Fabio pizza au ales să le pese de părerile clienților. Și cum au ales dintr-o singură sugestie să câștige simpatia unui client și a altor 45 de prieteni care au dat like postării și altor 2 care au dat share.
Povestea de succes dintr-o vineri după amiază conține o pizza un pic mai tare prăjită, un agent de call center instruit și experimentat, o politică de sugestii și reclamații foarte bine pusă la punct și dorința de a livra produse și servicii de calitate. Dar cel important decât toate a fost dovada faptului că le pasă.
Și cred că asta este tot ce contează într-o relație, fie ea și comercială. Să mai spun despre cele personale?!
Poți avea 90% din ingredientele menționate mai sus dar dacă nu-ți va pasa, le vei avea degeaba.
Nu uita că simțim întotdeauna intențiile din spate vorbelor și acțiunilor cuiva.
Fabio pizza, jos pălăria! Știu că succesul vostru nu este la voia întâmplării!
Până data viitoare îți doresc cât mai multă autenticitate și asumare!